נפתחת ההרשמה להגרלה לכ-300 יחידות דיור במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

בכדי לקצר את זמן ההמתנה עד למועד בחירת הדירה, ייפתחו הגרלות רק לאחר קבלת היתר בנייה או היתר בתנאים, כך ע"פ המדיניות החדשה במשרד הבינוי והשיכון

אמש, יום רביעי 24.03.21 נפתחה ההרשמה להגרלה נוספת של "המחיר למשתכן" אשר תכלול 283 יחידות בערים הבאות: באר שבע, נצרת, עמנואל, ג'סר א-זרקא, וקריית שמונה. זאת לאור ההחלטה לקיין הגרלות רק לאחר קבלת היתר או החלטת ועדה בתנאים, ההליך של בחירת הדירות בפרויקטים השונים צפוי להתחיל בשבועות הקרובים. 

מספר הדירות לפי עיר: 

  • באר שבע - 83 דירות
  • ג'סר א-זרקא - 72 דירות
  • נצרת - 44 דירות
  • עמנואל - 58 דירות
  • קריית שמונה - 26 דירות


ההרשמה להגרלה נפתחה אמש ותיסגר ביום 7.4.2021. תוצאות ההגרלה צפויות להימסר לזוכים במהלך חודש אפריל.


לפי המדיניות החדשה שנקבעה לפני כשנה, הגרלות התכניות לדיור בר השגה שמפרסם משרד הבינוי והשיכון יתקיימו רק לאחר קבלת היתר בנייה או החלטות וועדה בתנאים. כל זאת על מנת לצמצם את זמן ההמתנה בין מועד ההגרלה לבין מועד בחירת הדירה ולאפשר לזוכים לקבל מידע עדכני ומלא ככל הניתן על הפרויקט המוגרל.


אריאל רוזנברג, מנהל אגף בכיר שיווק
: "משרד הבינוי והשיכון ממשיך לפרסם הגרלות ולקדם את התכניות לדיור בר השגה למען הזוגות הצעירים וחסרי הדירה. בהתאם להחלטת המדיניות שהתקבלה לפני כשנה, אני מברך על תחילתו של עידן חדש זה. הזוכים בפרויקטים השונים ימתינו זמן קצר ביותר בין פרסום ההגרלה והזוכים בה ועד הליך בחירת הדירות ורגע חתימת החוזה. כך גם יקבלו מידע משמעותי יותר כבר בהליך ההגרלה. בהגרלות שמפורסמות היום הליך בחירת הדירות בפרויקטים השונים צפוי להתחיל כבר בשבועות הקרובים".


יחידות דיור אלה יתווספו לכ-80 אלף יחידות דיור אשר כבר הוגרלו במסגרת תכנית "מחיר למשתכן" בכ-90 יישובים שונים (מתוך כ-100 אלף יחידות דיור אשר שווקו בהצלחה לקבלנים).


נכון להיום, יש למעלה מ-65,000 דירות הן בעלות היתר בנייה מלא או החלטת ועדה (היתר בתנאים).


שימו לב: ההגרלות מיועדות לזכאים חסרי דירה מכל הסדרות, ללא העדפה ביניהן. אין הגבלה להירשם לשלושה יישובים בלבד. 
בחלק מהיישובים בהגרלה זו ניתנים מענקים לרוכשים, בגובה של 40,000 ש"ח או 60,000 ש"ח.


לאתר ההגרלנות תוכלו להיכנס בכתובתhttps://www.dira.moch.gov.il/